Job 6 van 14


Report this listing

Solliciteren



Aankoper m/v/x (voltijds - onbepaalde duur)


Functie

Zin in een uitdagende rol met impact? Word onze aankoper! Beheer aankoopdossiers, optimaliseer processen en maak impact met jouw kennis van overheidsopdrachten.  Ervaring als aankoper?  Jouw kans wacht!

Als aankoper beheer je zelfstandig aankoopdossiers volgens de wet op de overheidsopdrachten.  Je staat in voor het tijdig aankopen van de juiste leveringen, diensten en werken tegen marktconforme voorwaarden.  Hierdoor heb je onmiddellijk impact op het optimaal functioneren van ons zorgbedrijf.

Je werkt mee aan de optimalisatie van ons aankoopproces en de realisatie van onze aankoopplanning, waarmee je bijdraagt tot de realisatie van de organisatiedoelstellingen.

Wat is jouw uitdaging?

  • je ontvangt en analyseert de vragen en behoeften van de interne klant

  • je voert zelfstandig aankoopdossiers uit in overleg met de interne klant

  • je voert markstudies uit en neemt gericht contact op met leveranciers

  • je werkt conform de wet op de overheidsopdrachten en stelt het lastenboek op

  • je onderzoek en analyseert offertes

  • je onderhandelt over de prijs en de voorwaarden en stelt het contract op

  • je werkt mee aan de optimalisatie van ons aankoopproces

  • je realiseert mee onze aankoopplanning

De selectie vindt plaats op 14/05/24 , bestaande uit een interview met voorafgaandelijk een case-opdracht. Solliciteren kan tot en met 05/05/24.

Jouw profiel

Wat zijn jouw troeven?

  • je beschikt over minstens 2 jaar ervaring als aankoper OF je hebt geen ervaring, maar beschikt minimaal over een bachelordiploma in een economische richting, een bachelordiploma in de rechten of een bachelordiploma rechtspraktijk

  • je werkt planmatig, analytisch en accuraat

  • je bent flexibel en probleemoplossend ingesteld

  • kennis van en ervaring met de wetgeving overheidsopdrachten is een belangrijke meerwaarde

  • kennis en ervaring inzake professioneel aankopen is een meerwaarde

  • kennis van 3P (beheerstool voor overheidsopdrachten) is een meerwaarde

  • kennis van het e-Procurement platform is een meerwaarde

  • je werkt vlot met Office 365 toepassingen

  • Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
  • Opvolggegevens van aankopen registreren en het jaarverslag opstellen

Aanbod

Waarom zou je bij ons komen werken?

  • aangename werksfeer met tal van vormingsmogelijkheden gericht op persoonlijke groei

  • een boeiende en gevarieerde voltijdse job met een contract onbepaalde duur

  • een glijdend uurrooster en mogelijkheid tot occasioneel telewerk

  • 26 dagen verlof en 11 feestdagen

  • een aantrekkelijk loon volgens het loonbarema IFIC 15

  • indicatief bruto-maandloon, naargelang de functierelevante beroepservaring:

  • 0 jaar € 3.411,46

  • 5 jaar € 3.973,76

  • 10 jaar € 4.408,54

  • 15 jaar € 4.730,79

  • 20 jaar € 4.989,18

  • 25 jaar € 5.172,45

  • tal val extralegale voordelen:

  • maaltijdcheques van € 7,5 euro per gewerkte dag

  • fietsvergoeding van € 0,35/kilometer

  • eindejaarspremie en vakantiegeld

  • groepsverzekering pensioen van 3%

  • hospitalisatieverzekering

  • vers bereide warme maaltijden aan personeelstarief

  • aansluiting bij GSD-V met kortingen in pretparken, winkels, bioscoop, ...

Solliciteren